ရီတိုင္း ေဒသႀကီး အိုလမာ- အစၥလာမ္သာသနာ့
ပညာရွင္မ်ား အဖဲြ႔ခဲြ၊ ၿမိတ္ခရိုင္ ျမန္မာ မြတ္စလင္မ္ အမ်ဳိးသားေရးရာ အဖ ဲြ႔ခဲြ
၊ ၿမိတ္ၿမိဳ႕နယ္ အစၥလာမ္ သာသနာေရးရာ ေကာင္စီတို႔မွ ေျဖရွင္းခ်က္ မ်ား ရွင္းလင္းပဲြကို
စက္တင္ဘာ လ(၉)ရက္ ေန႔လည္(၂)နာရီတြင္ အိုစမာ- အစၥလာမ္သာသနာ့ ပညာရွင္မ်ား အဖဲြ႔ခဲြ(ၿမိတ္)ရံုး
၌ က်င္းပသည္။
ေရွးဦးစြာ ၿမိတ္ၿမိဳ႕နယ္ အစၥလာမ္ သာသနာေရးရာေကာင္စီ အတြင္းေရးမွဴး ဦးေအးကိုကိုက ဂ်ာနယ္ပါ ေတြ႔ဆံုေမးျမန္းျခင္း ေခါင္းစဥ္ပါ အေၾကာင္းအရာမ်ားတြင္ ၿမိတ္ၿမိဳ႕ေပၚရိွ ဗလီမ်ား၌ ဘဂၤ ါလီမ်ားအျပည့္ရိွ ပါသည္ ဆိုေသာ စကားရပ္မွာ မွန္ကန္မႈ မရိွေၾကာင္း အထက္ေဖာ္ျပပါ အစၥလာမ္ဘာသာရပ္ေရး အဖဲြ႔(၃)ဖ
အဆုိပါ
ေျဖရွင္းခ်က္တြင္ ၿမိတ္ၿမိဳ႕ေပၚတြင္ ဗလီ (၉)လံုး ရွိသည္ဟု ဆုိျခင္းမွာ မွန္ကန္ေသာ္လည္
(၇) လံုးတြင္သာ ၀တ္ျပဳလ်က္ရွိေၾကာင္း၊ ထား၀ယ္ကမ္း လမ္းမႀကီးေပၚရွိ ဗလီႏွင့္ မူဆလင္
သခ်ၤ ိဳင္းေဟာင္းရွိ ဗလီ (၂)လံုးမွာ ၀တ္ျပဳခြင့္ ရပ္နားထားေၾကာင္း၊ အဆုိပါ ဂ်ာနယ္တြင္
ေရးသား ေဖာ္ျပထားသလုိ ဗလီ (၉)လံုး၌ ဘဂၤါလီ အျပည့္ ဆုိသည္မွာ မွန္ကန္ျခင္း မရွိေၾကာင္း
၊ ေဒသခံ ဘဂၤါလီ အခ်ိဳ႔သာ ၀တ္ျပဳခ်ိန္အတုိင္း ၀တ္ျပဳေလ့ရွိေၾကာင္း၊ ဗလီတြင္ အျမဲတမ္း
ေနထုိင္ျခင္း မရွိေၾကာင္း ၊ ၿမိတ္ၿမိဳ႕ ထံုးဖုိဗလီႏွင့္ အျခား ဗလီမ်ား အတြင္းသုိ႔ ၂၀၁၃
ခုႏွစ္ မတ္လ (၁၃) ရက္ေန႔တြင္ ၿမိတ္ၿမိဳ႕ေပၚရွိ လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္မ်ား၊ ႏုိင္ငံေရး
ပါတီမ်ား၊ လူမႈေရး၊ ဘာသာေရး အဖဲြ႕အစည္းမ်ား ၀င္ေရာက္ လွည့္လည္ ၾကည့္ရႈ႕ခဲ့ၿပီး ျဖစ္ေၾကာင္း
ထုတ္ျပန္ ရွင္းလင္းခဲ့သည္။
ကၽြန္ေတာ္သိသေလာက္ ေျပာရရင္ ၿမိတ္ၿမိိဳ႕မွာ
ဗလီ(၉)လံုးရွိပါတယ္။ အဲဒီဗလီ(၉) လံုးထဲမွာ ဘဂၤါလီေတြ အျပည့္ရွိေနတယ္ဆုိတာ ၿမိတ္သူၿမိတ္သားအားလံုး
သက္ေသရွိပါတယ္။ ဗလီထဲက ဘဂၤါလီေတြ ကုိေတာ့ မဖမ္းဘဲနဲ႔ ဘာေၾကာင့္ ေလွေပၚမွာေတြ႔တဲ့ (၃)ေယာက္ကိုရဲစခန္းမွာ
အေရးယူတယ္ဆုိရင္ ဗလီထဲက ဘဂၤါလီ အားလံုးကုိလဲအေရးယူသင့္တာေပါ့။ ဟု ထုတ္ေဖာ္ေျပာၾကားခဲ့သည္။
အဆိုပါ ရွင္းလင္းပဲြတြင္ တနသၤာရီတိုင္းေဒသႀကီး အိုလမာ-အစၥလာမ္သာသနာ့ ပညာရွင္မ်ားအဖဲြ႔ခဲြ ဥကၠဌ ဦးသင္းေမာင္ႏွင့္ ဗလီဆရာမ်ား၊ ၿမိတ္ခရိုင္ ျမန္မာ မြတ္စလင္မ္အမ်ဳိးသားေရးရာအဖ ဲြ႔ခဲြ
ဥကၠဌ၊ ၿမိတ္ၿမိဳ႕နယ္ အစၥလာမ္သာသနာေရး ရာေကာင္စီ အတြင္းေရးမွဴးႏွင့္ ဖိတ္ၾကားထားသူမ်ား
တက္ေရာက္ခဲ့ၾက ေၾကာင္း သတင္းရရိွသည္။
အဆိုပါ ရွင္းလင္းပဲြတြင္ တနသၤာရီတိုင္းေဒသႀကီး အိုလမာ-အစၥလာမ္သာသနာ့ ပညာရွင္မ်ားအဖဲြ႔ခဲြ ဥကၠဌ ဦးသင္းေမာင္ႏွင့္ ဗလီဆရာမ်ား၊ ၿမိတ္ခရိုင္ ျမန္မာ မြတ္စလင္မ္အမ်ဳိးသားေရးရာအဖ
No comments:
Post a Comment