Monday, February 18, 2013

(၁၀) ရက္ေန႔ ထုတ္ ေၾကးမံု သတင္းစာပါ ကမ္းရုိးတန္း အထူးအျမန္ေရယာဥ္ ေဆာင္းပါးႏွင့္ ပတ္သက္၍ စာေရးသူက ျပန္လည္ ေတာင္းပန္ခဲ့

ေဖေဖာ္၀ါရီ ၁၀ ရက္ေန႔ ေၾကးမုံ သတင္းစာပါ စာေရးသူ ‘ဒီစိုး’ ၏ ‘ကမ္းရိုးတန္းအထူး အျမန္ေရယာဥ္မ်ား အေလးထား စဥ္စားဖြယ္ရာ’ ေဆာင္းပါးႏွင့္ ပတ္သက္၍ ဒီဇင္ဘာ ၁၆ ရက္ေန႔ထုတ္ ေၾကးမုံသတင္းစာ စာမ်က္ႏွာ ၁၆ တြင္ စာေရးသူ ဒီစုိး၏ ေတာင္းပန္စာ ပါရွိလာခဲ့သည္။


ထုိေတာင္းပန္စာတြင္ “““ ကမ္းရုိးတန္းသြား အျမန္ေရယာဥ္မ်ား အေလးထား ဖြယ္ရာ သတင္းေဆာင္းပါး သည္ ေရေၾကာင္း ခရီးသြား လုပ္သား ျပည္သူမ်ား အက်ိဳးကုိ ေမွ်ာ္ကုိး၍ တုိင္းျပဳျပည္ျပဳအက်ိဳးေဆာင္ ေဆာင္းပါး တစ္ပုဒ္ အျဖစ္ ရုိးသားစြာ ေရးသား ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ကုိမွ် လူမႈေရး၊ စီးပြားေရးႏွင့္ ဂုဏ္သိကၡာ ထိခုိက္ နစ္နာေအာင္ မည္သုိ႔မွ် မရည္ရြယ္ပဲ အျမန္ေရယာဥ္မ်ား စံခ်ိန္ စံညႊန္းျပည့္ၿပီး ခရီးသြား မိဘ ျပည္သူမ်ား ၀န္ေဆာင္မႈ အျပည့္အ၀ ျဖင့္ စိတ္ေအးခ်မ္းသာစြာ သြားလာႏုိင္ေရးအတြက္ ရည္ရြယ္ခဲ့ျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။ အကယ္၍ အဆုိပါ ကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္၍ လုပ္ငန္းရွင္အား ထိခုိက္ နစ္နာသည္ ဆုိပါက မ်ားစြာ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္ရပါေၾကာင္းႏွင့္ ထုိေရးသားခဲ့မႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ သက္ဆုိ္င္သူအား အႏူးအညြတ္ ေတာင္းပန္ပါေၾကာင္း (စာေရးသူ - ဒီစုိး)'' '' ဟု ေရးသား ေဖာ္ျပထားသည္။

အဆုိပါ ေဆာင္းပါးတြင္ အျမန္ေရယာဥ္ မ်ားသည္ မေလးရွားႏိုင္ငံထုတ္ တပတ္ရစ္ ေရယာဥ္မ်ား ၀ယ္ယူ ေျပးဆြဲေနျခင္း ျဖစ္ၿပီး ႏွစ္ေပါင္း ႏွစ္ဆယ္ခန္႔ ၾကာျမင့္သည္ ျဖစ္သည့္အတြက္ ႀကံ့ခုိင္မႈ မေကာင္းသျဖင့္ ခရီးသည္မ်ား အတြက္ စိုးရိမ္ရေၾကာင္း၊ ထုိအျမန္ ေရယာဥ္မ်ားသည္ မုတၱမ ပင္လယ္ျပင္တြင္ လိႈ္င္းေလ ဒဏ္ေၾကာင့္ ခါးက်ိဳး နစ္ျမွဳပ္ ႏုိင္ေၾကာင္း  ေဖာ္ျပခဲ့ၿပီး ရက္ပုုိင္း အတြင္း လုပ္ငန္းရွင္ ဦးေက်ာက္စီမ္းက ျပန္လည္ ေျဖရွင္း ေတာင္းပန္ရန္ ေၾကးမုံ သတင္းစာမွ တဆင့္ ေၾကညာခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ထုိသုိ႔ ေၾကညာခဲ့ၿပီးေနာက္  ဒီဇင္ဘာ ၁၆ ရက္ေန႔ထုတ္ ေၾကးမုံ သတင္းစာ စာမ်က္ႏွာ ၁၆ တြင္ စာေရးသူ ဒီစုိး၏ ေတာင္းပန္စာ ပါရွိလာ ခဲ့သည္။

ျပန္လည္ ေတာင္းပန္ခ်က္ကုိ လက္မခံႏိုင္ေၾကာင္း ေရးသားထားသည့္ ေဆာင္းပါးပါ အခ်က္မ်ားကုိ တစ္ခ်က္ခ်င္းျပန္လည္ ေျဖရွင္းေပးေစလိုၿပီး သတင္းစာတြင္ ျပန္လည္ ေဖာ္ျပေပးေစ လိုေၾကာင္း Fortune အျမန္ေရယာဥ္ လုပ္ငန္းရွင္ ဦးေက်ာက္စိမ္းက ေျပာၾကား ခဲ့ေၾကာင္း သိရွိသည္။




0 comments: